Thursday, February 23, 2012

Key2day update on 91-liners 120222



 파리에서 사진찍다가…자기너무 어둡다고 밝혀줬더니 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
At paris while taking photo…found out that i’m too dark ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

둘다 어이없어서 웃음 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Both of us can’t help but laughed ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

Credit: SHINee me2day
Chinese translation : Korean Me2day
English Translation : Forever_SHINee

No comments:

Post a Comment

leave your comment here...