Saturday, August 14, 2010

[TRANS] Minho’s UFO Replies


[Fan] Between Kyuhyun oppa and Changmin oppa, who will win?
Minho oppa who will win?
[Minho] Er..Me..^^ Because I’m maknae~

[Fan] Minho ah~~~~ I should like this ^^
[Minho] Mm~ I replied like this ^^

[Fan] Minho oppa~ I’m playing soccer for my sports meet. How should I kick the ball to make it fly very far?
[Minho] Look at the ball carefully, aim properly before you kick! Will fly very far~ Heh

[Fan] Minho ah~ Tell me your secret to growing tall.. Don’t secretly grow tall yourself! Let’s grow tall together with noona ^^
[Minho] Eat well and sleep well

[Fan] Onew Jonghyun Key Minho Taemin, everyone is waiting to watch Night Star right?
[Minho] Of course! heh. Everyone too right?


* Indonesian Translate

[Fan] Antara Kyuhyun oppa dan Changmin oppa, siapa yang akan menang?
Minho Oppa siapa yang akan menang?
[Minho] Eh .. Me .. ^ ^ Karena aku maknae ~

[Fan] Minho ah ~ ~ ~ ~ aku harus seperti ini ^ ^
[Minho] Mm ~ Saya menjawab seperti ini ^ ^

[Fan] Minho oppa ~ aku bermain sepak bola untuk olahraga saya bertemu. Bagaimana saya harus menendang bola untuk membuat terbang sangat jauh?
[Minho] Lihat bola dengan hati-hati, tujuan benar sebelum Anda menendang! Akan terbang sangat jauh ~ Heh

[Fan] Minho ah ~ Katakan rahasia Anda untuk tumbuh tinggi .. Jangan diam-diam tumbuh tinggi sendiri! Mari kita tumbuh tinggi bersama dengan noona ^ ^
[Minho] Makan yang sehat dan tidur nyenyak

[Fan] Onew Jonghyun Key Minho taemin, semua orang sedang menunggu untuk menonton Star Night kanan?
[Minho] Tentu saja! heh. Semua orang juga kan?


Credit: shineee.net
Source: UFO
Translation: Minhoney.net & Ximu+Kylene@WRS

No comments:

Post a Comment

leave your comment here...