Sunday, May 16, 2010

SURAT BERDARAH BUAT SHINee


SHINee adalah korban berikut nya dari surat berdarah…wakakaka…sebenernya bukan surat berdarah, akan tetapi ada Shawol yang membuat candaan terhadap tren fans yang membuat surat berdarah buat idola mereka. daripada merugikan diri sendiri dengan membuat diri sendiri berdarah atau jorok dengan darah datang bulan spt yang dialami oleh 2pm Taecyeon, shawol menggunakan saus sambal untuk membuat surat cinta berdarah buat SHINee.

dalam surat nya tertulis:

‘SHINee saya cinta kalian. apa kalian punya saos sambal?’ pada board nya juga tertulis ‘saya tidak menggunakan darah spt yang lain. saya rasa kalian tidak ingin melihat fans kalian terluka…daripada mengkhawatirkan kalian(SHINee), saya harap kalian tertawa dengan ini. jangan dianggap serius. saya memang benar cinta dengan kalian(SHINee)

No comments:

Post a Comment

leave your comment here...