Monday, July 19, 2010

[100719] Taemin's message






안녕하세요!!
저 는 SHINee 막 둥이 태민이에요~!!^^

여 러분! 아~ 정 말 꿈 같은 생일이 지나갔네요.. ㅎㅎ
저 는 사실 연습생 때는 생일을 별로 챙기진 않았는데,
팬 여러분께서 이렇게 항상 챙겨 주셔서 너무 감사 드리고 있어요 ㅠㅠ
여러분의 사랑 늘 감동이에요 ㅎㅎ

음.. 이제 컴백도 얼마 남지 않았으니 많이 기대해주시구요~
7월 23일 부터 쭈~욱~~~ SHINee 만나러 와주세요! ^^

그럼 이제 밤이 깊었으니,
안녕히 주무시고 재미있는 꿈도 많이 꾸세요 ♥♥♥♥♥♥♥


Hello all!! I am SHINee's maknae Taemin~!!^^

Everyone~! Ah~ Really had a birthday that was like a dream come true~ ha ha actually, when I was a trainee I didn't do anything special for my birthday, all of the fans gave me a really precious celebration, really very thankful ㅠㅠ
everyone's love really touched me ha ha

Um...even though our album hasn't been released yet please anticipate it~
starting on July 23~~ everyone come and meet shinee~
Right now it's late at night, good night everyone, please have sweet dreams everyone ♥♥♥♥♥♥♥

Source: shakizi | SHINee's thread @ soompi
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
SHINee's Me2Day Updates
July 19

[Key] 태민이의 덤블링에 이은 나의 시도…ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 내가 안되는게 아니라 태민이는 되는거지???

[Key] Following Taemin's tumbling is my attempt...
Kekekekekekekekekekekekekekekekekekeke
It's not that I can't do it, but that Taemin can, right???

No comments:

Post a Comment

leave your comment here...